Blog Update

Lieve bloglezers,

zoals jullie hebben gemerkt is het stil op mijn blog. Helaas heeft dit een niet zo leuke reden. Twee weken geleden kreeg ik een behoorlijke voorhoofdsholte ontsteking welke is behandeld met antibioticum tot ik verleden week dinsdag ineens wakker werd en alles dubbel zag. Met spoed ben ik doorverwezen naar de oogarts die een heleboel onderzoeken heeft gedaan plus een MRI. Op de MRI is te zien dat mijn rechteroog spieren hun werk niet doen vandaar mij loensende oog plus er is een stukje hersenvlies ontstoken.
Ik ben opgenomen door de neuroloog in het ziekenhuis, heb een lumbaal punctie gehad en er zijn -tig buisjes bloed afgenomen. Alles staat nu op kweek en het is wachten op de uitslagen die ik gelukkig thuis mag afwachten for now.

Voorlopig dus van mij geen blogupdate, en ik ga helaas geen geen mails beantwoorden. Das nogal vermoeiend met één oog en kost energie die ik nodig heb om mijzelf op de been te houden. Als alles weer beter gaat dan krijg je alsnog antwoord op jouw mail, het eea duurt dus wat langer.

-Uh ja, dit is een beetje hoe ik mij voel op dit moment, warrior!-

Ik hoop tot gauw!
Liefs,
Inge
Back to Top